27 March 2012

Member

Pemandangan dari rumah gua di tingkat sebelas, kondo yang namanya terpaksa gua rahsiakan. Terpampang suasana sebelum maghrib di lebuhraya Mahameru menghala ke Jalan Tun Razak. Keadaan ini adalah antara keadaan yang paling lengang bagi jalan jalan di kota kolumpo. Bangunan tinggi tu pula ialah bangunan UMNO, bersebelahan dengan PWTC.

Bila terkenangkan PWTC ni, gua sedikit kecik hati. Beberapa bulan lepas, persatuan anak negeri Sarawak ada buat majlis makan makan kat situ. Gua pun mohon dengan salah seorang orang kuat persatuan Mahasiswa Sarawak UTM tempat gua belajar dulu. Namun tiada respon. Bukan gua nak datang makan free, walhal buat entrance fee RM100 tapi takde makan makan pun gua datang jumpa member member lama. Entahla, mungkin Alumni tidak dibenarkan ikut serta kot.

Member, gua nak belanja lepak tengok wayang, taknak, gua nak belanja secret recipe, taknak, gua nak ajak lepak genting main game, taknak, gua nak belanja main boling, taknak.

Bila bercerita pasal member ni, memang kerja gua je makan hati. Petang ni gua nak pergi tengok cerita John Carter 3D, tengokla sat lagi, mesti kutuk gua tak ajak. Pundek.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...