12 September 2012

Perihal Bola

Bagi aku, bab paling best dalam hal perbolaan ni bukanla menengok pemain bolo menyepak masuk bolo kedalam gawang ataupun melihat aksi pemain bolo bertarung dalam padang untuk menyepak masuk bolo, tetapi adalah untuk membahan peminat main bolo. 

Satu orgasm padu bila tim bolo yang disokong kita menang kerana hari berikutnya kita boleh berlagak dengan peminat peminat tim bolo yang lain. Dan hari ni, tim Malaysia tumpas kepada Vietnam 2-0. Benda ni aku dah ramal awal awal lagi, sejak separuh masa pertama lagi, masa Safee Sali pancut awal. Yang lain lain tu hanyalah mepermainkan perasaan umat Malaysia dengan membuat cubaan garang tapi tak jadi. Tak ke babi?

Macam manala aku nak mengadap abang katering kat Hanoi besok ni. Ada sekali hari tu masa Vietnam tewas, abang abang katering kat Hanoi aku buat lauk, kena bahan. Macam mana la aku nak bertarung dengan jurus umat Viet Cong ni karang.

Ape ape hal, baik aku smayang Isya' dulu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...